Короткий опис(реферат):
Модернізація системи початкової освіти в Україні вимагає від педагогічної науки пошуку нових методичних технологій, які б забезпечили поряд із високим рівнем теоретичної і практичної підготовки з математики переорієнтацію освітнього процесу на особистість здобувача освіти, сприятливі умови для досягнення кожним учнем обраного рівня компетентностей. Геометрична пропедевтика займає важливе місце у цих процесах, оскільки геометричні знання і вміння є одним із факторів, що сприяють загальнокультурному розвитку людини, її готовності до неперервної освіти та життя. Мета роботи – на основі теоретичного аналізу проблеми дослідження розробити, обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність дидактичної системи формування уявлень молодших школярів про геометричні тіла.