Аннотации:
Згідно з концепцією Нової української школи, важливим є здійснення педагогіки партнерства між школою і сім’єю, коли обидва суб’єкти освітнього процесу активно співпрацюють заради гармонійного розвитку дитини. В умовах здійснення взаємодії між школою і сім’єю, як двома ключовими інститутами, що сприяють формуванню багатогранної особистості дитини, актуалізується проблема реалізації педагогіки партнерства всіх учасників освітнього процесу. У цьому контексті велику роль відіграє виховання в молодших школярів культури родинних взаємин, оскільки саме цей етап навчання є найбільш чутливим для формування системи цінностей. Мета роботи – на основі теоретичного аналізу проблеми формування культури родинних взаємин та узагальнення результатів діагностування, обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови та ефективні моделі виховання культури родинних взаємин у молодших школярів в умовах Нової української школи.