Репозиторий Dspace

Умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах НУШ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бербека, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-12-15T12:01:39Z
dc.date.available 2025-12-15T12:01:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бербека І. В. Умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах НУШ: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Володимирівна Бербека. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9627
dc.description.abstract За умов модернізації української школи актуальним стає компетентнісний підхід до побудови освітнього процесу, тісно пов’язаний із особистісно орієнтованим, діяльнісним, інтегрованим підходами до навчання. Формування ключових компетентностей передбачає наявність в учнів наскрізних умінь, серед яких вміння застосовувати емоційний інтелект та конструктивно керувати емоціями. Емоційний інтелект відображений у Державному стандарті початкової освіти в мовно-літературній, мистецькій, соціальній і здоров’язбережувальній освітніх галузях. Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні дидактичних умов розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах НУШ. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах НУШ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 73 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись