Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Бербека, Ірина Володимирівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-15T12:01:39Z | |
| dc.date.available | 2025-12-15T12:01:39Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Бербека І. В. Умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах НУШ: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Володимирівна Бербека. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 73 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9627 | |
| dc.description.abstract | За умов модернізації української школи актуальним стає компетентнісний підхід до побудови освітнього процесу, тісно пов’язаний із особистісно орієнтованим, діяльнісним, інтегрованим підходами до навчання. Формування ключових компетентностей передбачає наявність в учнів наскрізних умінь, серед яких вміння застосовувати емоційний інтелект та конструктивно керувати емоціями. Емоційний інтелект відображений у Державному стандарті початкової освіти в мовно-літературній, мистецькій, соціальній і здоров’язбережувальній освітніх галузях. Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні дидактичних умов розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах НУШ. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
| dc.title | Умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах НУШ | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 73 | uk_UA |