Короткий опис(реферат):
Сучасна педагогічна наука приділяє значну увагу оптимальному поєднанню різноманітних організаційних форм і засобів навчання, які дозволяють ефективніше вирішувати навчально-виховні завдання, враховуючи зміст предметів, вікові особливості учнів, а також гармонійне поєднання раціонального й емоційного компонентів у навчанні. Суспільні запити вимагають від педагогів пошуку інноваційних форм і методів навчання, здатних розвивати мовлення, пам’ять, увагу, творчу уяву та спостережливість молодших школярів. У цьому контексті особливої уваги заслуговує принцип наочності, що забезпечує ефективне поєднання сенсорного й логічного в навчальному процесі. Мета роботи – обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність педагогічних умов реалізації принципу наочності у процесі вивчання природничої освітньої галузі в початковій школі.