Abstract:
В умовах викликів сьогодення пріоритетними завданнями педагогів стають збереження стабільності освітнього процесу та забезпечення психоемоційного благополуччя учнів. Війна та інші кризові ситуації вимагають адаптації освітніх підходів, які сприятимуть не лише пізнавальному розвитку дітей, а й формуванню їхньої стійкості, здатності долати труднощі та емоційно підтримувати себе. Відтак педагогічні методики, орієнтовані на активізацію пізнавальної діяльності, набувають особливого значення, адже саме вони допомагають молодшим школярам інтегруватися в освітній процес, підтримувати інтерес до знань та ефективно засвоювати навчальний матеріал. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити систему вправ, спрямовану на активізацію пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти під час вивчення словникових слів на уроках української мови.