Показать сокращенную информацию
| dc.contributor.author | Ярошенко, Анна Павлівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-23T09:18:52Z | |
| dc.date.available | 2025-12-23T09:18:52Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Ярошенко А. П. Технології ейдетики на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анна Павлівна Ярошенко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 77 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9646 | |
| dc.description.abstract | В умовах війни більшість молодших школярів перебуває в стані стресу, що негативно впливає на їх емоційний стан, розвиток і функціонування мозку. Відтак спостерігається зниження рівня когнітивних функцій дітей, зокрема уваги, пам’яті та мислення, що значно ускладнює процес запам’ятовування і засвоєння нової інформації. Результатом окреслених процесів є труднощі в навчанні та зниження здатності дітей ефективно опановувати знання. З огляду на це педагогічна спільнота досліджує та розробляє методи і прийоми для інтенсивного розвитку творчого мислення школярів та підвищення ефективності сприйняття учнями навчального матеріалу, серед яких – методи ейдетики. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити систему роботи з розвитку пам’яті та творчого мислення здобувачів початкової освіти засобами технологій ейдетики на уроках мовно-літературної освітньої галузі. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
| dc.title | Технології ейдетики на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 77 | uk_UA |