ElarK-PNU

Технології ейдетики на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ярошенко, Анна Павлівна
dc.date.accessioned 2025-12-23T09:18:52Z
dc.date.available 2025-12-23T09:18:52Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ярошенко А. П. Технології ейдетики на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анна Павлівна Ярошенко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9646
dc.description.abstract В умовах війни більшість молодших школярів перебуває в стані стресу, що негативно впливає на їх емоційний стан, розвиток і функціонування мозку. Відтак спостерігається зниження рівня когнітивних функцій дітей, зокрема уваги, пам’яті та мислення, що значно ускладнює процес запам’ятовування і засвоєння нової інформації. Результатом окреслених процесів є труднощі в навчанні та зниження здатності дітей ефективно опановувати знання. З огляду на це педагогічна спільнота досліджує та розробляє методи і прийоми для інтенсивного розвитку творчого мислення школярів та підвищення ефективності сприйняття учнями навчального матеріалу, серед яких – методи ейдетики. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити систему роботи з розвитку пам’яті та творчого мислення здобувачів початкової освіти засобами технологій ейдетики на уроках мовно-літературної освітньої галузі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Технології ейдетики на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу