ElarK-PNU

Розвиток читацького інтересу здобувачів початкової освіти в умовах Нової української школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гризак, Єлизавета Миколаївна
dc.date.accessioned 2025-12-23T12:13:45Z
dc.date.available 2025-12-23T12:13:45Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гризак Є. М. Розвиток читацького інтересу здобувачів початкової освіти в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Єлизавета Миколаївна Гризак. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9648
dc.description.abstract У сучасних умовах дедалі гостріше постає проблема дитячого читання: спостерігається зниження зацікавленості молодших школярів у читанні та погіршення кількісних і якісних показників, що охоплюють усі аспекти читацької діяльності учнів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови, засоби та методи для розвитку читацького інтересу здобувачів початкової освіти в умовах Нової української школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Розвиток читацького інтересу здобувачів початкової освіти в умовах Нової української школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу