Репозиторий Dspace

Організація формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ковтонюк, Діана Вікторівна
dc.date.accessioned 2025-12-23T12:25:44Z
dc.date.available 2025-12-23T12:25:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ковтонюк Д. В. Організація формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Діана Вікторівна Ковтонюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9649
dc.description.abstract Формувальне оцінювання, яке сприяє розвитку у дітей ключових компетентностей і надає можливість для постійного вдосконалення, є важливим інструментом для підвищення якості освітнього процесу. Відтак важливим завданням сучасної педагогічної науки в Україні є подальше теоретичне осмислення сутності формувального оцінювання з урахуванням сучасних умов та потреб шкільної початкової освіти, зокрема в контексті уроків мовно-літературної галузі. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику організації формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Організація формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись