Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Ковтонюк, Діана Вікторівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-23T12:25:44Z | |
| dc.date.available | 2025-12-23T12:25:44Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Ковтонюк Д. В. Організація формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Діана Вікторівна Ковтонюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 78 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9649 | |
| dc.description.abstract | Формувальне оцінювання, яке сприяє розвитку у дітей ключових компетентностей і надає можливість для постійного вдосконалення, є важливим інструментом для підвищення якості освітнього процесу. Відтак важливим завданням сучасної педагогічної науки в Україні є подальше теоретичне осмислення сутності формувального оцінювання з урахуванням сучасних умов та потреб шкільної початкової освіти, зокрема в контексті уроків мовно-літературної галузі. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику організації формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
| dc.title | Організація формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 78 | uk_UA |