ElarK-PNU

Формування дослідницьких умінь засобами STEM-освіти у молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тітоцька, Ганна Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-12-25T09:40:58Z
dc.date.available 2025-12-25T09:40:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Тітоцька Г. В. Формування дослідницьких умінь засобами STEM-освіти у молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ганна Володимирівна Тітоцька. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9651
dc.description.abstract У світі, де науково-технологічний прогрес набуває нових масштабів, особливу увагу слід приділяти розвитку дослідницьких здібностей і навичок у молодших школярів, що стануть запорукою їхньої успішності в майбутньому. STEM-освіта (наука, технології, інженерія та математика) у початковій школі відіграє ключову роль у розвитку цих умінь. Вона забезпечує інтегрований підхід до навчання, формує критичне мислення, творчість і командну роботу. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та розробити методичні рекомендації щодо формування дослідницьких умінь молодших школярів засобами STEM-освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування дослідницьких умінь засобами STEM-освіти у молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу