Аннотации:
Проблема розвитку soft skills серед молодших школярів набуває дедалі більшого значення в освітніх системах усього світу. Сьогодні існує нагальна потреба в розвитку особистісних якостей та соціально-емоційних компетентностей, які стають необхідними не тільки в межах освітнього процесу, але й у повсякденному житті. З огляду на потреби сучасного ринку праці, навички, що забезпечують ефективну комунікацію, емоційний інтелект, лідерство та гнучкість стали критично важливими для успішної кар’єри. Формування цих навичок у молодшому шкільному віці закладає основу для подальшого особистісного розвитку. Мета роботи ‒ теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити комплекс вправ соціально-емоційного та етичного навчання, спрямованих на формування soft skills у молодших школярів під час уроків «Я досліджую світ».