Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Трохіна, Юлія | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-25T10:02:30Z | |
| dc.date.available | 2025-12-25T10:02:30Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Трохіна Ю. Формування навичок soft skills у молодших школярів засобами соціально-емоційного та етичного навчання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Трохіна. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 73 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9652 | |
| dc.description.abstract | Проблема розвитку soft skills серед молодших школярів набуває дедалі більшого значення в освітніх системах усього світу. Сьогодні існує нагальна потреба в розвитку особистісних якостей та соціально-емоційних компетентностей, які стають необхідними не тільки в межах освітнього процесу, але й у повсякденному житті. З огляду на потреби сучасного ринку праці, навички, що забезпечують ефективну комунікацію, емоційний інтелект, лідерство та гнучкість стали критично важливими для успішної кар’єри. Формування цих навичок у молодшому шкільному віці закладає основу для подальшого особистісного розвитку. Мета роботи ‒ теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити комплекс вправ соціально-емоційного та етичного навчання, спрямованих на формування soft skills у молодших школярів під час уроків «Я досліджую світ». | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
| dc.title | Формування навичок soft skills у молодших школярів засобами соціально-емоційного та етичного навчання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 73 | uk_UA |