ElarK-PNU

Формування навчально-пізнавальної компетентності здобувачів початкової освіти засобами технології мнемотехніки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гринчук, Інна Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-12-26T11:53:43Z
dc.date.available 2025-12-26T11:53:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гринчук І. В. Формування навчально-пізнавальної компетентності здобувачів початкової освіти засобами технології мнемотехніки: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Інна Володимирівна Гринчук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9662
dc.description.abstract Дослідницький проект спрямований на вивчення ефективності використання мнемотехніки для формування навчально-пізнавальної компетентності у здобувачів початкової освіти. Зокрема, дослідження має на меті визначити вплив застосування мнемотехніки на процес запам’ятовування, розвиток асоціативного мислення та інших когнітивних функцій учнів початкових класів. Мета роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності впровадження методики формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів засобами технології мнемотехніки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування навчально-пізнавальної компетентності здобувачів початкової освіти засобами технології мнемотехніки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу