Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Колодрібська, Олександра Олександрівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-26T12:27:43Z | |
| dc.date.available | 2025-12-26T12:27:43Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Колодрібська О. О. Педагогічні умови реалізації принципу наочності в навчанні молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олександра Олександрівна Колодрібська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 91 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9664 | |
| dc.description.abstract | Важливість вивчення математики у початковій школі полягає в тому, що базові знання та компетентності із цього предмету створюють міцну базу для подальшого успішного вивчення й інших предметів математичного і природничого курсів. А для того, щоб молодші школярі могли оволодіти шкільним курсом із математики, вони повинні вірити, що вони здатні розуміти та вивчати математику. Діти з математичною впевненістю здатні наполегливо вирішувати складні задачі, намагаючись знову і знову, поки не зрозуміють їх. Допомогти їм набути цієї наполегливості – це важливе завдання вчителів. Мета роботи – визначити теоретично-методологічні аспекти, запропонувати рекомендації щодо оптимізації процесу формування наполегливості та впевненості при навчанні математики у початковій школі. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
| dc.title | Педагогічні умови реалізації принципу наочності в навчанні молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 91 | uk_UA |