ElarK-PNU

Педагогічні умови реалізації принципу наочності в навчанні молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колодрібська, Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-12-26T12:27:43Z
dc.date.available 2025-12-26T12:27:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Колодрібська О. О. Педагогічні умови реалізації принципу наочності в навчанні молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олександра Олександрівна Колодрібська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9664
dc.description.abstract Важливість вивчення математики у початковій школі полягає в тому, що базові знання та компетентності із цього предмету створюють міцну базу для подальшого успішного вивчення й інших предметів математичного і природничого курсів. А для того, щоб молодші школярі могли оволодіти шкільним курсом із математики, вони повинні вірити, що вони здатні розуміти та вивчати математику. Діти з математичною впевненістю здатні наполегливо вирішувати складні задачі, намагаючись знову і знову, поки не зрозуміють їх. Допомогти їм набути цієї наполегливості – це важливе завдання вчителів. Мета роботи – визначити теоретично-методологічні аспекти, запропонувати рекомендації щодо оптимізації процесу формування наполегливості та впевненості при навчанні математики у початковій школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Педагогічні умови реалізації принципу наочності в навчанні молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу