Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Городиська, Оксана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:53:13Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:53:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Городиська О. М. Структурні особливості та функції педагогічного самоаналізу / О. М. Городиська // Инновационные научные исследования 2013 года : материалы XL междунар. науч.-практ. конф. по юридическим, филологическим, педагогическим, философским, экономическим, психологическим, социологическим и политическим наукам, (Украина, г. Горловка, 14–15 ноября 2013 г.). – Горловка : Пантюх Ю. Ф., 2013. – С. 138–142. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1090 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано структуру та функції педагогічного самоаналізу. Актуальність статті зумовлена низьким рівнем готовності студентів до самоаналітичної діяльності. | uk_UA |
dc.description.abstract | The structure and functions of pedagogical self-esteem are analyzed in the article. Actuality of article is caused by the law level of students’ readiness to the self-analytical activity. | |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Пантюх Ю. Ф. | uk_UA |
dc.subject | структура | uk_UA |
dc.subject | функція | uk_UA |
dc.subject | педагогічний самоаналіз | uk_UA |
dc.subject | structure | uk_UA |
dc.subject | function | uk_UA |
dc.subject | self-esteem | uk_UA |
dc.title | Структурні особливості та функції педагогічного самоаналізу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.147.134 |