Книга написана з урахуванням інноваційних технологій навчання іноземних мов, що сприяє розвитку пізнавальної та творчої активності студентів, містить цікавий виклад інформації, ефективну систему вправ, спрямованих на ...
Навчально-методичний посібник відповідає програмі підготовки здобувачів спеціальностей 014 Середня освіта (Фізична культура), 017 Фізична культура і спорт освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» вищих навчальних закладів ...
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна; Куриця, Денис Іванович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У навчально-методичному посібнику висвітлено основні проблеми психології управління, яка досліджує різні аспекти управлінської діяльності. Посібник складається з двох частин − теоретичної та практичної, містить словник ...
У методичних рекомендаціях подано мету, завдання, зміст, вимоги до звітної документації та підсумків виробничої практики в закладах соціального захисту, яка розроблена відповідно до «Положення про проведення практики ...
Теплінський, Юрій Володимирович; Сморжевський, Юрій Людвігович; Зеленський, Олексій Віталійович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Навчально-методичний посібник присвячений вивченню методів розв'язування геометричних задач на побудову фігур на площині за допомогою циркуля та лінійки. Основну увагу сконцентровано саме на розв’язуванні задач. Необхідні ...
Опря, Богдана Олексіївна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Навчально-методичний посібник рекомендований для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм і рекреація. Він містить інформацію про зміст курсу, систему оцінювання результатів роботи ...
Кеба, Олександр Володимирович; Семелюк, Роман Миколайович(Аксіома, 2018)
У навчально-методичний посібник включено матеріали, що стосуються вивчення на філологічних факультетах вищих закладів освіти такої важливої галузі сучасного літературознавства, як наратологія. Розкриваються тенденції її ...
Кеба, Олександр Володимирович; Кеба, Тетяна Василівна; Семелюк, Роман Миколайович(Аксіома, 2015)
Пропонований посібник є спробою узагальнення найбільш репрезентативних методологічних теорій та концепцій у літературознавстві другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Розкриваються основні напрями і тенденції розвитку ...
Стахнюк, Наталія Олександрівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Materiał edukacyjno-metodyczny dotyczący fonetyki języka polskiego przeznaczony jest dla studentów studiujących polonistykę i nauczycieli lub nauczających języka polskiego. Poradnik obejmuje główne zagadnienia systemu ...
Навчально-методичний посібник складений у відповідності з програмою курсу «Біобезпека і біоетика» з використанням літератури, рекомендованої для проведення занять із студентами природничого факультету. У посібнику наведені ...
Методичні вказівки розроблені для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). У посібнику розміщено плани лабораторних занять, вказано поетапність їх виконання, визначені мета ...
Супрович, Тетяна Михайлівна; Колодій, Валентина Анатоліївна(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
Тестові завдання для самоконтролю знань складені на основі програми дисципліни «Мікробіологія та вірусології» з використанням літератури, рекомендованої для проведення занять зі здобувачами освіти. Тести дають можливість ...
Пухальський, Тарас Дмитрович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У навчально-методичному посібнику розглянуто теоретичні засади та практичні поради до організації самостійної роботи майбутніх учителів музичного мистецтва у класі хорового диригування. Систематизовано підходи до самостійного ...
Алєксєєв, Олександр Олексійович(ТОВ "Друкарня "Рута", 2014)
Навчально-методичний посібник розкриває, доповнює робочу програму дисципліни „Використання нетрадиційних спортивних ігор на уроках фізичної культури”. Розробка дає сучасне уявлення про оздоровчу та виховну значимість ...
Бесарабчук, Геннадій Володимирович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
Методичні рекомендації розкривають методологію впровадження моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у сучасних військових ліцеях із розкриттям його цілей, підходів, пріоритетів, принципів ...
Бесарабчук, Геннадій Володимирович(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасних умовах реформування освіти в Україні важливим є пошук нових адаптивних моделей співпраці університету із закладами дошкільної освіти, повної загальної середньої освіти, а також комунальними установами «Центрами ...
В статті розглянуті результати дослідження стану управління психолого-педагогічною підготовкою сучасних учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою і механізми його удосконалення. Запропоновано та проаналізовано ...
У статті запропоновано та проаналізовано методологію емпіричного дослідження результативності впровадження моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у сучасних військових ліцеях із розкриттям ...
У статті запропоновано та проаналізовано педагогічні умови використання моделі управління підготовкою учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в Збройних Силах України. Обґрунтовано її побудову на ...
У статті розглядаються питання сучасного стану управління якістю вищої освіти та якістю освітньої діяльності в університеті та розкривається новий напрямок розвитку його інституційної спроможності з підвищення якості ...