DSpace Repository

Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму

Show simple item record

dc.contributor.author Трофименко, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2018-02-02T12:18:50Z
dc.date.available 2018-02-02T12:18:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Трофименко А. О. Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму / А. О. Трофименко // Наукові записки : [збір. наук. ст.] / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – Вип. 112. – С. 170–176. – (Серія педагогічні та історичні науки) uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1112
dc.description.abstract У даній статті розглядаються основи вивчення педагогічного професіоналізму - уміння вчителя мислити та діяти професійно, що відповідає вимогам учительської професії, володіння необхідними засобами та методами, що забезпечують не тільки педагогічний вплив на студента, але і взаємодію, співробітництво та співтворчість з ним. Для активного співробітництва зі студентами вчителю необхідна мобілізація інтелекту, волі, моральних зусиль, організаторського хисту та вміле оперування засобами формування моральних, інтелектуальних та духовних засад у школярів та студентів. uk_UA
dc.description.abstract The formation of educational competencies is significant for professional development of future teacher. This approach can be implemented only in the conditions of a personal directed pedagogical technologies, taking into account common educational space in which future teachers can freely explore the history of different peoples, language and literature, to communicate with foreign experts, establish contacts, realizing their values and priorities and to exchange information and experiences, improve their professional level throughout their lives, continue their education in any foreign university, or get qualified abroad through a complete cycle of education. Teachers should be aware of many norms and values involved in their interaction and relationship with students. In fact, all educational choices reflect values. Norms and values are a relevant part of teachers' professional thoughts and actions on which they should reflect and be explicit.
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries Серія педагогічні та історичні науки;
dc.subject педагогічний професіоналізм uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject кредитно-трансферна система uk_UA
dc.subject professional competence uk_UA
dc.subject competences uk_UA
dc.subject learning competence credit-modular technology uk_UA
dc.title Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 37.091.12:005.962.131]:001.8


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account