dc.contributor.author |
Трофименко, Анастасія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-02T12:18:50Z |
|
dc.date.available |
2018-02-02T12:18:50Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Трофименко А. О. Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму / А. О. Трофименко // Наукові записки : [збір. наук. ст.] / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – Вип. 112. – С. 170–176. – (Серія педагогічні та історичні науки) |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1112 |
|
dc.description.abstract |
У даній статті розглядаються основи вивчення педагогічного професіоналізму - уміння вчителя мислити та діяти професійно, що відповідає вимогам учительської професії, володіння необхідними засобами та методами, що забезпечують не тільки педагогічний вплив на студента, але і взаємодію, співробітництво та співтворчість з ним. Для активного співробітництва зі студентами вчителю необхідна мобілізація інтелекту, волі, моральних зусиль, організаторського хисту та вміле оперування засобами формування моральних, інтелектуальних та духовних засад у школярів та студентів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The formation of educational competencies is significant for professional development of future teacher. This approach can be implemented only in the conditions of a personal directed pedagogical technologies, taking into account common educational space in which future teachers can freely explore the history of different peoples, language and literature, to communicate with foreign experts, establish contacts, realizing their values and priorities and to exchange information and experiences, improve their professional level throughout their lives, continue their education in any foreign university, or get qualified abroad through a complete cycle of education.
Teachers should be aware of many norms and values involved in their interaction and relationship with students. In fact, all educational choices reflect values. Norms and values are a relevant part of teachers' professional thoughts and actions on which they should reflect and be explicit. |
|
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Серія педагогічні та історичні науки; |
|
dc.subject |
педагогічний професіоналізм |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
кредитно-трансферна система |
uk_UA |
dc.subject |
professional competence |
uk_UA |
dc.subject |
competences |
uk_UA |
dc.subject |
learning competence credit-modular technology |
uk_UA |
dc.title |
Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
37.091.12:005.962.131]:001.8 |
|