Висвітлені  й  проаналізовані  потреби  та  ключові  ціннісні  орієнтири екологічної культури особистості. Акцентується увага на важливості екологічного  виховання  студентської  молоді,  екологічної  свідомості,  екологічної грамотності тощо. Підкреслюється значущість створення системи організаційних та дидактичних заходів, спрямованих на формування екологічного  світогляду,  глибокого  розуміння  зв’язків  людини  з  природою, відчуття залежності людського буття від екологічних процесів. Аналізуються  й  обґрунтовуються  ціннісно-орієнтаційний,  мотиваційний,  когнітивний,  особистісний  і  практичний  компоненти  у  структурі  екологічної відповідальності  студентства.  Розглядається  система  екологічного  виховання  що  передбачає  врахування  наступних  аспектів:  національного  та регіонального  підходів  до  вибору  навчального  матеріалу  екологічного спрямування; гуманістичної спрямованості і зростаючої ролі екологічних чинників у розв’язанні глобальних проблем людства; збереження духовного і фізичного здоров’я людини; об’єктивності у розкритті основних екологічних законів та понять, що дають підстави вважати екологію наукою, яка розвивається і спрямована на розв’язання проблем довкілля; зв’язку між набутими екологічними знаннями і життям, розкриття їх цінності не лише у виробництві а й у повсякденному житті людини. Наголошується, що цінності екологічної культури повинні бути пріоритетними у процесі формування гуманістичного світогляду студентства. Підкреслюється, що від дій сучасного покоління, без перебільшення, буде залежатиме екологічна безпека країни в цілому
 
Highlights and analyzes the key needs and value orientations of ecological  culture. The attention is focused on the importance of environmental education  of  students,  environmental  awareness,  environmental  awareness  and  more.  Emphasized  the  importance  of  establishing  a  system  of  organizational  and  didactic  measures  aimed  at  formation  of  ecological  outlook,  a  deep  understanding of human relationships with nature, feeling human being depends  on ecological processes. Analyzed and justified value-orientation, motivational,  cognitive,  personal  and  practical  components  in  the  structure  of  student  environmental responsibility. The system of environmental education that takes  into consideration the following aspects: national and regional approaches to  the  selection  of  educational  material  ecological;  humanistic  orientation  and  the  increasing  role  of  environmental  factors  in  addressing  global  challenges;  preservation of mental and physical health; objectivity in disclosure of major  environmental  laws  and  concepts  that  give  reason  to  believe  environmental  science, which develops and aimed at solving environmental problems; acquired  environmental connection between knowledge and life, opening their value not  only in manufacturing but also in everyday life. It is noted that the value of  ecological culture should be a priority in the formation of humanistic outlook  of  students.  Emphasized  that  the  actions  of  the  current  generation,  without  exaggeration, will depend on the environmental security of the country.