Аннотации:
У збірнику висвітлюються питання організації роботи з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку, слуху, зору, опорно-рухового апарату, ЗПР, раннім дитячим аутизмом та іншими відхиленнями як на Україні, так і за кордоном. В ньому вміщені статті проведеної ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Корекційна освіта: історія, сучасність та перспективи розвитку», яка проводилась на базі факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології у грудні 2012 року. Адресується науковцям, студентам, що навчаються за спеціальністю «Корекційна освіта», фахівцям спеціальних закладів та інклюзивного навчання, батькам, які мають дітей з порушеннями психофізичного розвитку, всім, кому не байдужа доля таких осіб.