Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лисий, Петро Олегович | |
dc.date.accessioned | 2018-11-15T07:38:07Z | |
dc.date.accessioned | 2019-10-20T05:47:53Z | |
dc.date.available | 2018-11-15T07:38:07Z | |
dc.date.available | 2019-10-20T05:47:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Методика навчання рухливим іграм в початкових класах : 017 Фізична культура і спорт / Петро Олегович Лисий. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1891 | |
dc.description.abstract | Процес становлення освіти й виховання в Україні створюють умови збереження і розвитку національної культури, зокрема, впровадження і застосування рухливих ігор у системі фізичного виховання молодших школярів. Будучи важливим засобом надбання і передачі соціального досвіду, ігри повинні увійти сьогодні у всі сфери виховної роботи, емоційно збагачуючи особистість, викликаючи потребу до творчої діяльності та підвищення фізичної працездатності. Таким чином, слід відмітити велике соціальне та педагогічне значення рухливих ігор, а також необхідність їх застосування у фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати значення рухових ігор, їх призначення; експериментально перевірити педагогічні умови та методику навчання цих ігор у сімейно-суспільному вихованні дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика навчання рухливим іграм в початкових класах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |