ElarK-PNU

Методика навчання рухливим іграм в початкових класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисий, Петро Олегович
dc.date.accessioned 2018-11-15T07:38:07Z
dc.date.accessioned 2019-10-20T05:47:53Z
dc.date.available 2018-11-15T07:38:07Z
dc.date.available 2019-10-20T05:47:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Методика навчання рухливим іграм в початкових класах : 017 Фізична культура і спорт / Петро Олегович Лисий. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1891
dc.description.abstract Процес становлення освіти й виховання в Україні створюють умови збереження і розвитку національної культури, зокрема, впровадження і застосування рухливих ігор у системі фізичного виховання молодших школярів. Будучи важливим засобом надбання і передачі соціального досвіду, ігри повинні увійти сьогодні у всі сфери виховної роботи, емоційно збагачуючи особистість, викликаючи потребу до творчої діяльності та підвищення фізичної працездатності. Таким чином, слід відмітити велике соціальне та педагогічне значення рухливих ігор, а також необхідність їх застосування у фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати значення рухових ігор, їх призначення; експериментально перевірити педагогічні умови та методику навчання цих ігор у сімейно-суспільному вихованні дітей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика навчання рухливим іграм в початкових класах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу