Пендюк, Людмила Михайлівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Проблема соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму в інклюзивному освітньому середовищі набуває все більшої гостроти. З одного боку, інклюзивна освіта відкриває перед дітьми з особливими освітніми потребами ...
Паньковець, Тетяна Святославівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Одним із найважливіших завдань удосконалення якості української освіти є формування особистісної готовності учнів з особливими освітніми потребами до активного життя, до самореалізації й самоствердження в сучасному ...
Μрачкοвська, Тетяна Леонідівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Мотивація навчання є важливою складовою соціального інтелекту та становлення дитини як особистості, активної участі у соціальному житті, здатності адаптуватися до нових умов, зокрема при переході на різні рівні здобуття ...
Михайлова, Марина Мурзагаліївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Суттєве зростання кількості дітей з особливими освітніми потребами та розширення мережі закладів дошкільної та загальної середньої освіти зі спеціальним та інклюзивним навчанням обумовлює все більшу потребу у висококваліфікованих ...
Макарук, Катерина Віталіївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Питання розвитку творчих здібностей є досить важливим в сучасному світі. Розвиток творчих здібностей у дітей із затримкою психічного розвитку є надзвичайно важливим аспектом їхньої освіти та виховання. Творчість відіграє ...
Совик, Маргарита Василівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Сучасна система освіти дедалі більше спрямована на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей. З кожним роком зростає усвідомлення необхідності інтеграції ...
Данілова, Лариса Іванівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Щоденна рутина життя сучасного суспільства вимагає постійного застосування математичних знань: планування часу, покупки в магазині, приготування їжі в правильній послідовності усіх етапів та чіткій кількості інгредієнтів. ...
Кравчук, Катерина Олександрівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасному світі відкрито багато можливостей для дітей з особливими освітніми потребами, включаючи можливість отримати якісну освіту в умовах закладу загальної середньої освіти. Такі діти стали складною соціальною групою, ...
Коцемир, Βіталіна Βοлοдимирівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Однією з важливих умов успішного навчання у школі є достатній рівень мовленнєвих знань, умінь та навичок, який дозволяє дитині ефективно сприймати та використовувати навчальний матеріал, а також сприяє її особистісному ...
Коваль, Марина Андріївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Навчальна діяльність, як провідний вид діяльності у молодшому шкільному віці, реалізується завдяки функціонуванню психічних процесів та функцій, серед яких особливе місце займає увага, завдяки якій забезпечується спрямованість ...
Древінська, Яна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
В умовах воєнного стану діти, зокрема ті, які мають особливі освітні потреби та потребують психологічної підтримки, є однією з найбільш вразливих груп населення. Перебуваючи під постійною загрозою та в умовах хронічного ...
Ковальчук, Марина Олегівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасному освітньому просторі активно впроваджується принцип інклюзивності, який передбачає залучення до освітнього процесу всіх учнів, незалежно від їх фізичних чи інтелектуальних особливостей. Це вимагає розробку ...
Кοржанюк, Οлена Οлексіївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Проблема збагачення словникового запасу дітей із порушеннями інтелектуального розвитку залишається актуальною в сучасній педагогічній та корекційній практиці. Зокрема, для цієї категорії дітей характерна бідність лексики, ...
Гулько, Вероніка Анатоліївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сфері освіти в Україні невпинно відбуваються реформи, але одним із пріоритетних напрямків уже багато років поспіль залишається впровадження інклюзивної освіти, формування нової філософії державної політики щодо дітей з ...
Гοрбанчук, Ηаталія Βасилівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На сьогодні актуальним у теорії та практиці спеціальної освіти є впровадження особистісно орієнтованого, компетентнісного та інклюзивного підходу в освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами. Такі діти є ...
Бернада, Леся(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Відхилення у розвитку моторики в дітей дошкільного віку із інтелектуальними порушеннями створюють перешкоди у оволодінні різними видами діяльності, а будь-яка діяльність дитини, зокрема продуктивна, є рушійною силою ...
Башинська, Юлія Юріївна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Професійна підготовка майбутніх фахівців спеціальної освіти повинна бути різноплановою, інтегруючи знання і розвиток професійно важливих особистісних якостей. Лише такий комплексний підхід допоможе сформувати фахівців, які ...
Бабчук, Ηадія Ιванівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Соціальна компетентність є однією з ключових навичок сучасної людини, актуальність якої визначається швидкими змінами в соціальному, економічному та технологічному середовищі. Глобалізація, зростання мультикультурності, ...
Гаврилюк, Анна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Упродовж свого життя ми постійно вступаємо у процес візуального сприйняття інших, міжособистісного спілкування та налагоджування взаємовідносин з різними особистостями, прагнемо правильно не лише впорядковувати процес ...
Бойченюк, Ангеліна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Постійне перебування особистості у мікро- та макро- середовищі потребує від неї уміння правильно встановлювати взаємовідносини з оточуючими, спілкуватися і налагоджувати відповідні контакти, правильно поводити себе та ...