Катушинський, Ярослав Володимирович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасному світі, де бізнес-середовище постійно змінюється і стає все більш конкурентним, роль керівника набуває надзвичайної важливості. Від здатності керівника ефективно виконувати свої функції залежить успіх організації, ...
Гаврилюк, Анна Тарасівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Персонал організації є важливою передумовою її стабільного функціонування та розвитку. Неефективне використання людських ресурсів знижує продуктивність праці, викликає недоотримання прибутку, зменшує надходження до бюджету ...
Андрощук, Артем Вадимович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На сьогодні особливої уваги набуває питання, яким чином функції кадрового управління зможуть підвищити адаптаційні можливості підприємства. Тому найбільш прийнятною моделлю управління для функціонування вітчизняних підприємств ...
Абдулка, Ілля Русланович(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
В умовах сучасної економіки, що характеризується нестабільністю та високим рівнем ризиків, питання управління антикризовою діяльністю підприємства набуває особливої актуальності. Кризові явища можуть виникати внаслідок ...
Церковна, Галина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Проблема порушень писемного мовлення у молодших школярів – одна з найактуальніших проблем, яка має велике поширення в закладах загальної середньої освіти України, оскільки письмо та читання, безумовно, є визначальним засобом ...
Тетер, Тетяна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Діти з розладами спектру аутизму мають труднощі набуття мовленнєвих навичок, що спричинює порушення комунікації, а також труднощі розуміння та використання як вербальної, так і невербальної поведінки у комунікативній ...
Серпутько, Ганна Петрівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Всебічний розвиток дітей з порушеннями мовлення є важливим надбанням дошкільного періоду життя, а сам процес підготовки до школи має забезпечити успішну соціальну інтеграцію дошкільника у шкільне життя. Дітям з дизартрією ...
Псарук, Ірина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Описова лексика допомагає розвивати різні види сприймання: зоровий, слуховий, тактильний, а також формувати уміння для того, щоб виконувати розумові операції, розвивати пам’ять, увагу та комунікативні здібності до розгорнутого ...
Продан, Діана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Проблема загального недорозвинення мовлення впродовж багатьох років вивчалася, розроблялася і висвітлювалася у медичній, дефектологічній, педагогічній, психолінгвістичній літературі. Аналіз досліджень вчених доводить, що ...
Половнікова, Людмила(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Оволодіння грамотою є однією з важливих умов формування загальнонавчальних умінь і навичок у молодших школярів та їх подальшої соціальної адаптації. Порушення читання негативно впливають на весь процес навчання школяра, ...
Пачевська, Вероніка(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Крім таких традиційних для логопедичної практики методів корекції як логопедичні гімнастика, вправи, ритміка, можна виділити і такий нетрадиційний метод лікування, як лялько-терапія. Лялько-терапія – це метод комплексного ...
Маковійчук, Інга(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Психолого-педагогічні дослідження у спеціальній педагогіці показують, що спостерігається стійка тенденція до збільшення кількості дітей зі складними порушеннями мовленнєвого розвитку. При загальному недорозвитку мовлення ...
Костюк, Олеся(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Важливість проблеми виявлення особливостей сформованості лексико-граматичної сторони мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення старшого дошкільного віку обумовлена необхідністю побудови найбільш ефективної ...
Лопадчак, Ірина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Демографічна ситуація в Україні пов’язана зі значним скороченням кількості новонароджених, що ще більше загострює проблему медичної, психолого-педагогічної та соціальної реабілітації хворих дітей. Передусім йдеться про ...
Кіш, Еріка(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
На сьогодні дослідження з розвитку вимовних навичок у дітей з порушеннями слуху є актуальним і становить інтерес у сфері спеціальної педагогіки та психології. У дітей з порушеннями слуху спостерігаються проблеми у розвитку ...
Влад, Марина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Розвивальні ігрові технології в логопедичній роботі з дітьми зорієнтовано на побудову нових моделей взаємодії дорослого й дитини. Увагу вчених і практиків зосереджено саме на особливостях та закономірностях їх впровадження ...
Бойко, Діана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Поряд з великою кількістю теоретичного та експериментального матеріалу, присвяченого дослідженню порушень письма, прояви дисграфії та психологічні особливості школярів з прогредієнтною динамікою залишаються нерозкритими, ...
Рошко, Олеся Михайлівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Проблема розвитку комунікативних здібностей у дітей старшого дошкільного віку з раннім дитячим аутизмом і сьогодні залишається важливою та актуальною. У сучасному світі існує безліч наукових видань, у яких висвітлені ...
Трофанюк, Неля(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Порушення мовленнєвого дихання – одна з ознак заїкання. Заїкання визначається як порушення темпу, ритму і плавності мовлення, обумовлене судомним станом м’язів мовленнєвого апарату. Порушення мовленнєвого дихання у дітей ...
Штефаніца, Ірина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
За останні роки педагоги закладів освіти фіксують збільшення кількості дітей з невиразним мовленням, з несформованими уміннями інтонувати та вживати паузи, зі зниженими дикційними можливостями. Такий стан речей зумовлений ...