Ващак, Катерина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Стан розвитку мовлення відіграє надвагоме значення у формуванні психічної, навчальної діяльності дитини, її соціальної адаптації. Недостатнє засвоєння мовних засобів та мовленнєвих навичок суттєво знижують можливості ...
Колеснік, Марія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
В сучасному світі розвиток дитини є однією з найважливіших проблем, яка є предметом вивчення не лише педагогів, але й психологів, лікарів, логопедів та інших спеціалістів. Дошкільний вік є особливою порою для розвитку ...
Гурба, Анна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Розвиток усного мовлення дітей з дизартріями дошкільного віку на сьогодні в Україні залишається однією із найбільш складних та недостатньо вирішених логопедичних проблем. При дизартрії найбільше страждає вимовна сторона ...
Грабовецька, Лілія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Нині кількість дітей із мовленнєвими порушеннями помітно збільшується. У дітей порушуються найважливіші елементи мовленнєвої системи, такі як лексика, граматика та фонетика. Але деякі діти стикаються з порушеннями всіх ...
Горін, Ольга Олександрівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Мотивація до навчання є одним із ключових складників успішності учнів у навчанні. Без прагнення діяти та досягати неможлива успішна робота. Зацікавлення та бажання навчатися заохочують не лише академічні успіхи, а й розвиток ...
Гоголь, Людмила(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Інноваційні педагогічні технології є ефективним способом організації на сучасному рівні навчально-виховного процесу. Вони є певною схемою чи системою дій вчителя та учня з порушеннями мовлення, орієнтуючись на яку, ми ...
Базюк, Ольга(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Інклюзивне навчання передбачає залучення в освітній процес дітей з різними категоріями освітніх труднощів, серед яких особливу групу складають діти з порушенням слуху та мовлення. Типовим для структури дефекту цих дітей є ...
Бабинчук, Ольга(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
У сучасному суспільстві мовні та мовленнєві компетентності мають важливе значення для успішної соціалізації та комунікації особистості. Особливу увагу потрібно приділяти формуванню базових навичок мовної грамотності у перші ...
Андрусяк, Юлія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
З огляду на соціальну та педагогічну значущість, для становлення і розвитку кожної особистості, організації ефективної корекції загального недорозвитку мовлення вивченню рідної мови у системі дошкільної освіти відводиться ...
Андрусик, Наталія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Довгий період часу досліджувались проблеми дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення на рівні фонетичних порушень та недорозвитку фонематичних процесів. Однак у цієї категорії дітей спостерігаються деякі особливості ...
Столяр, Ірина Іонелівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Останнім часом в українському суспільстві зростає рівень народжуваності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Щороку дефектологи та практикуючі логопеди фіксують вікові зміни параметрів відхилень та перебігу мовленнєвих ...
Бевцик, Альона(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Пріоритетним завданням мовної освіти в Україні є формування базових основ граматично правильного мовлення у дітей дошкільного віку, що постає визначальним фактором для оволодіння знаннями, вміннями та навичками мовнокомунікативної ...
Висоцька, Василина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Неухильно підвищуються вимоги суспільства до якості надання освітніх послуг, зокрема в початковій ланці середньої освіти. Ця ланка є вкрай важливою з огляду на навчання дітей грамоти, тобто формування у них ключових ...
Вавринчук, Олеся(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
У сучасних умовах актуалізується проблема формування мовленнєвої особистості, здатної вільно й відповідально визначати свою позицію серед інших, приймати рішення, спираючись на систему певних знань, правильно оцінювати ...
Вавринчук, Діана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Сучасний етап розвитку логопедичної підтримки дитини характеризується пошуком нових шляхів взаємодії логопеда – батьків – дитини. Значних успіхів у цьому напрямку може бути досягнуто лише за активної участі в процесі ...
Овчарук, Діана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
В даний час використання здоров’язберігаючих технологій у діяльності вчителя-логопеда стають перспективним засобом корекційно-розвивальної роботи з дітьми, що мають порушення мовлення. Не втрачає актуальності пошук ефективних ...
Малецька, Надія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Кардинальні реформи у освітній системі безпосередньо стосуються дошкільної та початкової ланки освіти, зумовивши підвищення значущості проблеми готовності дітей до навчання у закладі загальної середньої освіти. Поряд з цим ...
Гичко, Євгенія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Актуальною проблемою сучасної школи є зростання кількості дітей із труднощами під час засвоєння навичок читання і письма, тому що молодші школярі не завжди готові до успішного включення в освітній процес. Разом з труднощами ...
Бахмачук, Ірина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Однією з необхідних умов повноцінного розвитку особистості є вміння користуватись у спілкуванні грамотним та виразним мовленням. Крім того, сформоване імпресивне та експресивне мовлення – запорука успішного навчання дитини ...
Гринчук, Олеся(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Оскільки у дітей з тяжкими порушеннями мовлення порушені всі сторони мовленнєвої діяльності: фонетична, лексична, граматична, у них спостерігаються значні труднощі сприймання та розуміння зверненого мовлення, що позначається ...