The article examines similarity and differences in the specialist’s functions such as a manager and a moderator on the example of a natural and mathematical direction specialist. The urgency of the problem of formation of the ecological world outlook of future specialists in the natural and mathematical direction of training considered and analyzed.
Розглянуто і проаналізовано актуальність проблеми формування екологічного світогляду майбутніх фахівців природничо-математичного напряму підготовки. Показано і наведено можливі варіанти формування професійних компетентностей майбутнього фахівця природничо-математичного профілю через моделі менеджера і модератора та активізацію їх авторських стилів професійної діяльності. Розкрито зміст і удосконалено методику бінарного управління професійною підготовкою майбутніх фахівців природничо-математичного напряму через застосування навчальних, робочих програм, спеціальних професійних завдань на формування компетентностей студентів-екологів і студентів-фізиків. Описано процедуру та специфікацію методології дієвого навчання управлінськими впливами: установка, залучення до дії, навіювання ставлень. Застосування дієвого навчання майбутніх фахівців природничо-математичного напряму підготовки дозволить сформувати екологічний світогляд як один з пріоритетних напрямів стратегії сталого розвитку в Україні.