Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 — теорія та методика навчання (фізика). — Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. — Київ, 2017. У дисертації вперше запропоновано нову педагогічну концепцію формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики, яка забезпечує якість і результативність вищої освіти та створює передумови становлення високо-компетентністного фахівця цієї галузі. Розроблена концепція розкриває напрями теорії управління пізнавальними процесами в аспектах дієвості та діяльності здобувачів вищої освіти: під час систематичного контролювання успішності майбутніх учителів фізики. У ході проведення дослідження проаналізовано психолого-педагогічні чинники формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики, визначено теоретичні передумови впровадження навчально-методичних завдань диференційованого змісту для формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики, показано характерні особливості дієвості та діяльності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики.
Thesis for Doctoral degree of Pedagogy in Speciality 13.00.02 — Theory and Methods of Teaching (Physics). — Dragomanov National Pedagogical University. — Kyiv, 2017. In the dissertation describes a new pedagogical concept of formation of methodical competence of future teachers of physics in the process of practical training on methods of teaching physics. The concept of the dissertation research realizing the effectiveness of pedagogical component implements methods of teaching physics at the present stage of development of higher education in Ukraine. The main idea of the dissertation research is the systematic implementation of the monitoring results of training of the Future Teachers of Physics on the regulatory discipline "Methods of teaching of physics". Thus provided efficiency, at each workshops. The Effectiveness of is evaluated time.