ElarK-PNU

Психологічні особливості професійної спрямованості особистості студента вузу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панчук, Наталія Петрівна
dc.date.accessioned 2019-06-26T13:53:49Z
dc.date.available 2019-06-26T13:53:49Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Панчук Н.П. Психологічні особливості професійної спрямованості особистості студента вузу / Н.П.Панчук // Психолого-педагогічне забезпечення особистісного розвитку майбутнього фахівця з вищою освітою: збірник наукових праць за матеріалами ІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (27 червня 2014р., м. Кам’янець-Подільський ). - Кам’янець- Подільський: Медобори-2006, 2014. – 500с. – с.53-59. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2659
dc.description.abstract У статті розглядаються теоретичні аспекти проблеми спрямованості особистості як однієї з центральних проблем, зокрема, професійної спрямованості особистості студентів вищого навчального закладу, проаналізовано різні підходи до визначення спрямованості та професійної спрямованості; розкрито особливості професійної спрямованості в юнацькому віці як системоутворюючого фактору (професійне самовизначення, період підготовки до майбутньої діяльності в студентський період), виділено вплив професійної спрямованості на професійне самовизначення майбутніх фахівців в процесі навчання у вузі, висвітлено компоненти професійної спрямованості, які є показниками рівня її сформованості в студентів, та вказано на футуристичну функцію професійної спрямованості. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with theoretical aspects of orientation of the individual as one of the central problems in particular vocational orientation of the individual students of the university, analyze different approaches to determining the orientation and professional orientation; the features of a professional orientation in adolescence as a factor (professional self preparation for future activities in the student period), highlighted the impact of professional orientation to professional self determination for future professionals in the learning process at the university, highlighted the components of professional orientation, which are indicators of its formation to students, set in a futuristic and function of professional orientation. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Медобори-2006 uk_UA
dc.subject спрямованість uk_UA
dc.subject професійна спрямованість uk_UA
dc.subject мотиваційна сфера uk_UA
dc.subject професійне самовизначення uk_UA
dc.subject світогляд uk_UA
dc.subject ціннісні орієнтації uk_UA
dc.subject інтереси uk_UA
dc.subject схильності uk_UA
dc.subject прагнення uk_UA
dc.subject ідеали uk_UA
dc.subject переконання uk_UA
dc.subject orientation en
dc.subject professional orientation en
dc.subject motivational sphere en
dc.subject professional self-determination en
dc.subject ideals and beliefs en
dc.subject aspirations en
dc.title Психологічні особливості професійної спрямованості особистості студента вузу uk_UA
dc.type Article еn
dc.identifier.udc 159.923:378.147-057.87


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу