Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Панчук, Наталія Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2019-06-27T06:31:33Z | |
dc.date.available | 2019-06-27T06:31:33Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Панчук Н.П. Психолого-педагогічне забезпечення особистісного розвитку майбутнього фахівця з вищою освітою / Н.П.Панчук // Зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (26 червня 2013р. м. Кам’янець-Подільський). - Кам’янець-Подільський: Медобори- 2006, 2013. – С.44 -52 . | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2660 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються характеристики ціннісних орієнтацій як компонентів життєво-професійного шляху особистості, проаналізовано ціннісні орієнтації в контексті поняття "життєві стратегії особистості" та у взаємозв'язку з поняттям "смисл життя"; досліджено особливості соціальної детермінації людської поведінки, її саморегуляції та прогнозування, встановлено вплив змісту ціннісних орієнтацій на професійне самовизначення майбутніх вчителів в процесі навчання у вузі, зокрема проаналізовано специфіку цінностей сучасних студентів педвузу, виявлено цінності та ціннісні орієнтації, що переважають в структурі особистості майбутнього вчителя, виділено особистісні якості досліджуваних, що виступають для них особливо значущими у досягненні життєвих та професійних цілей, реалізації власних домагань. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article discusses the characteristics values as components of life-the professional way of personality, value orientation analysis in the context of "life strategies of the individual" and in conjunction with the concept of "meaning of life"; peculiarities of social determination of human behavior, self-regulation and its prediction, the influence of values on the content of professional self-determination of future teachers in teaching at the university, including analysis of the specific values of modern students Technicalities, detected values and values that prevail in the structure of future teachers, selected personal characteristics studied acting for them especially important in achieving life and professional goals, realize their own aspirations. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Медобори- 2006 | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | життєві цінності | uk_UA |
dc.subject | професійні цінності | uk_UA |
dc.subject | життєві стратегії особистості | uk_UA |
dc.subject | особистісний смисл | uk_UA |
dc.subject | професійний шлях | uk_UA |
dc.subject | values | en |
dc.subject | life values | en |
dc.subject | professional values | en |
dc.subject | life strategies personality | en |
dc.subject | sense of personal and professional way | en |
dc.title | Психолого-педагогічне забезпечення особистісного розвитку майбутнього фахівця з вищою освітою | uk_UA |
dc.type | Article | еn |
dc.identifier.udc | 159.9:378 |