dc.contributor.author |
Панчук, Наталія Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-27T07:59:13Z |
|
dc.date.available |
2019-06-27T07:59:13Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Панчук Н.П. Ціннісні орієнтації як системо утворюючий фактор соціально активної позиції майбутнього фахівця / Н.П.Панчук // Проблеми сучасної психології: зб.наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.А.Онуфрієвої. – Вип.21. – Кам. – Под.: Аксіома, 2013.- 852с.- С. 542– 551. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2663 |
|
dc.description.abstract |
The article examines the characteristics values as central components of psychological structure of personality characteristics studied social determination of human behavior, its self-regulation and forecasting, analysis features motivational value structuresadequate to the new situation, and studied motivational-value states and formation of civic identity, the influence of the content values of professional self-determination of future teachers in the learning process at the university, including analysis of the specific values of modern students Technicalities, revealed a hierarchy of "significant value" depending on the purpose for which these values are focused, determined the distribution of specific activities required to implement this or that value. |
en |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються характеристики ціннісних орієнтацій як центральних компонентів психологічної структури особистості, досліджено особливості соціальної детермінації людської поведінки, її саморегуляції та прогнозування, проаналізовано особливості мотиваційно- ціннісних структур, адекватних новій ситуації, що склалася, а також вивчено мотиваційно-ціннісні стани і процеси формування громадянської самосвідомості, встановлено вплив змісту ціннісних орієнтацій на професійне самовизначення майбутніх вчителів в процесі навчання у вузі, зокрема проаналізовано специфіку цінностей сучасних студентів педвузу, виявлено ієрархію «значущих цінностей» залежно від мети, на яку ці цінності зорієнтовані, визначено розподіл засобів конкретних діяльностей, які необхідні для втілення в життя тої чи іншої цінності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Аксіома |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісні орієнтації |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісність |
uk_UA |
dc.subject |
професійні цінності |
uk_UA |
dc.subject |
життєва мета |
uk_UA |
dc.subject |
структура особистості |
uk_UA |
dc.subject |
професійно-педагогічна спрямованість |
uk_UA |
dc.subject |
value orientations |
uk_UA |
dc.subject |
tsinnisnist |
en |
dc.subject |
professional values |
en |
dc.subject |
life purpose |
en |
dc.subject |
structure |
en |
dc.subject |
personality |
en |
dc.subject |
vocational and educational orientation |
en |
dc.title |
Ціннісні орієнтації як системо утворюючий фактор соціально активної позиції майбутнього фахівця |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |
dc.identifier.udc |
159.9:378 |
|