Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Панчук, Наталія Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2019-06-27T07:59:13Z | |
dc.date.available | 2019-06-27T07:59:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Панчук Н.П. Ціннісні орієнтації як системо утворюючий фактор соціально активної позиції майбутнього фахівця / Н.П.Панчук // Проблеми сучасної психології: зб.наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.А.Онуфрієвої. – Вип.21. – Кам. – Под.: Аксіома, 2013.- 852с.- С. 542– 551. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2663 | |
dc.description.abstract | The article examines the characteristics values as central components of psychological structure of personality characteristics studied social determination of human behavior, its self-regulation and forecasting, analysis features motivational value structuresadequate to the new situation, and studied motivational-value states and formation of civic identity, the influence of the content values of professional self-determination of future teachers in the learning process at the university, including analysis of the specific values of modern students Technicalities, revealed a hierarchy of "significant value" depending on the purpose for which these values are focused, determined the distribution of specific activities required to implement this or that value. | en |
dc.description.abstract | У статті розглядаються характеристики ціннісних орієнтацій як центральних компонентів психологічної структури особистості, досліджено особливості соціальної детермінації людської поведінки, її саморегуляції та прогнозування, проаналізовано особливості мотиваційно- ціннісних структур, адекватних новій ситуації, що склалася, а також вивчено мотиваційно-ціннісні стани і процеси формування громадянської самосвідомості, встановлено вплив змісту ціннісних орієнтацій на професійне самовизначення майбутніх вчителів в процесі навчання у вузі, зокрема проаналізовано специфіку цінностей сучасних студентів педвузу, виявлено ієрархію «значущих цінностей» залежно від мети, на яку ці цінності зорієнтовані, визначено розподіл засобів конкретних діяльностей, які необхідні для втілення в життя тої чи іншої цінності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Аксіома | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | ціннісність | uk_UA |
dc.subject | професійні цінності | uk_UA |
dc.subject | життєва мета | uk_UA |
dc.subject | структура особистості | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічна спрямованість | uk_UA |
dc.subject | value orientations | uk_UA |
dc.subject | tsinnisnist | en |
dc.subject | professional values | en |
dc.subject | life purpose | en |
dc.subject | structure | en |
dc.subject | personality | en |
dc.subject | vocational and educational orientation | en |
dc.title | Ціннісні орієнтації як системо утворюючий фактор соціально активної позиції майбутнього фахівця | uk_UA |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 159.9:378 |