Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ящук, Світлана Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-02T09:37:22Z | |
dc.date.available | 2019-11-02T09:37:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ящук С.С. Динаміка показників фізичного стану дітей 8-10 років при використанні чинної програми з фізичної культури: магістерська роб. : 227 Фізична реабілітація / Світлана Сергіївна Ящук. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2926 | |
dc.description.abstract | Фізичне виховання у загальноосвітньому навчальному закладі сьогодні розглядається як провідний засіб покращення здоров’я учнів, а оптимальні параметри фізичних навантажень у різних формах занять, кількість протягом дня і систематичність використання – як домінуючі умови досягнення позитивного результату. Водночас зазначене є основою розвитку фізичних якостей, – іншого важливого завдання фізичного виховання у школі. Це засвідчує необхідність спрямування фізичного виховання на покращення такої комплексної характеристики як фізичного стану, що відображає їхні стан здоров’я, статуру і конституцію, функціональні можливості, фізичні працездатність і підготовленість. Важливим в успішному вирішенні цього завдання є, крім вищезазначеного, виконання вимоги програми про диференційований підхід до учнів і спроможність учителя ефективно його реалізувати на практиці. Мета дослідження – встановити загальні тенденції, особливості вияву і зміни показників фізичного стану дітей у період 8-10 років. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Динаміка показників фізичного стану дітей 8-10 років при використанні чинної програми з фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |