ElarK-PNU

Динаміка показників фізичного стану дітей 8-10 років при використанні чинної програми з фізичної культури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ящук, Світлана Сергіївна
dc.date.accessioned 2019-11-02T09:37:22Z
dc.date.available 2019-11-02T09:37:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ящук С.С. Динаміка показників фізичного стану дітей 8-10 років при використанні чинної програми з фізичної культури: магістерська роб. : 227 Фізична реабілітація / Світлана Сергіївна Ящук. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2926
dc.description.abstract Фізичне виховання у загальноосвітньому навчальному закладі сьогодні розглядається як провідний засіб покращення здоров’я учнів, а оптимальні параметри фізичних навантажень у різних формах занять, кількість протягом дня і систематичність використання – як домінуючі умови досягнення позитивного результату. Водночас зазначене є основою розвитку фізичних якостей, – іншого важливого завдання фізичного виховання у школі. Це засвідчує необхідність спрямування фізичного виховання на покращення такої комплексної характеристики як фізичного стану, що відображає їхні стан здоров’я, статуру і конституцію, функціональні можливості, фізичні працездатність і підготовленість. Важливим в успішному вирішенні цього завдання є, крім вищезазначеного, виконання вимоги програми про диференційований підхід до учнів і спроможність учителя ефективно його реалізувати на практиці. Мета дослідження – встановити загальні тенденції, особливості вияву і зміни показників фізичного стану дітей у період 8-10 років. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Динаміка показників фізичного стану дітей 8-10 років при використанні чинної програми з фізичної культури uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу