dc.description.abstract |
Дослідження останніх років, присвячені руховій активності різних соціально-демографічних груп населення, знайшли досить широке висвітлення в роботах вітчизняних та іноземних фахівців. Їх результати дали змогу встановити деякі закономірності та взаємозв'язки рухової активності з фізичним станом досліджуваних. Разом з тим, вони були спрямовані на вивчення окремих питань проблеми, переважно, у сфері професійно- прикладних, вікових і статевих її аспектів. Значно менше досліджень, пов’язаних з вивченням зазначених питань з урахуванням регіональних особливостей, що розглядають взаємозв'язок різних за змістом видів фізкультурно-спортивної та оздоровчої рухової активності, включаючи її рекреаційну спрямованість в процесі фізичного виховання у вищих навчальних закладах (ВНЗ). З іншої сторони, переважна більшість наявних робіт має констатуючий характер, вони лише фрагментарно й поверхнево досліджують питання, пов’язані з визначенням перспективності різних видів рухової активності (в тому числі конкретних видів фізичних вправ) для забезпечення раціональних параметрів рухової діяльності студентів того або іншого вищого навчального закладу. Отже, враховуючи важливу роль студентства у забезпеченні прогресу суспільства в цілому, а також умови зниження їхньої рухової активності (у тому числі фізкультурно-спортивної та оздоровчої), виникає потреба у розробці теоретико-методичних рекомендацій, пов’язаних з організацією і проведенням занять фізичними вправами. В якості одного із змістів рухової діяльності для таких занять пропонується боротьба тхеквондо, що сьогодні є одним з популярних серед школярів та студентської молоді видів єдиноборств. Мета – експериментально обґрунтувати методику формування рухових навичок тхеквондо в режимі оздоровчого тренування студентів на етапі базової підготовки. |
uk_UA |