dc.description.abstract |
Необхідний новий (нестандартний) підхід до організації фізичного виховання, який би узгоджувався з регіональними особливостями (умовами харчування, захворюваністю дітей та підлітків, станом матеріальної бази для занять фізкультурою і спортом) в населених пунктах та окремих школах і т. д. Це зумовило необхідність, в доповнення до шкільної програми, проводити цілеспрямоване фізичне виховання юнаків з широким використанням традиційних та народних видів спорту, а також факторів природи (річок, природи, снігу і т. д.). Необхідність пошуку нових засобів і методів фізичного виховання продиктована тим, що показники фізичного розвитку дітей та підлітків, їх рухова підготовка, фізична працездатність та захворюваність залежать від великої кількості факторів. Ось чому вивчення різних особливостей фізичного розвитку рухової підготовленості і вдосконалення на їх основі об'єму фізичного навантаження, розподіленого в режимі дня (в школі та вдома), є досить важливим та актуальним завданням. Мета дослідження. Розробка і наукове обґрунтування ефективних засобів і методів підвищення фізичного розвитку школярів старших класів. |
uk_UA |