dc.description.abstract |
Формування стійкого інтересу до занять фізичною культурою пов'язане з вихованням позитивних звичок, наприклад, дотримуватись встановленого розпорядку дня, проявляти наполегливість, дисциплінованість, організованість, вимогливість до себе. Тому формування інтересу до занять фізичною культурою необхідно розглядати як органічну складову частину навчання та виховання школярів середніх навчальних закладів. Встановлено, що гігієнічна норма рухової активності старшокласників складає 8-10 годин на тиждень. При існуючій постановці фізичного виховання обсяг рухової активності не перевищує 2-3-х годин на тиждень. Для абсолютної більшості старшокласників, що не займаються спортом, єдиною формою занять фізичними вправами є уроки. Після закінчення середньої школи 50% юнаків хворіють неврозами і гастритами, 45 – мають хронічні захворювання і 36% функціональні відхилення, у 14-22% –порушення постави, 10-15%) – мають надмірну вагу. Актуальність даної проблеми, її недостатня розробка і визначили вибір теми "Формування у юнаків 16-17 років стійкого інтересу до занять атлетичною гімнастикою". Об'єкт дослідження – процес фізичного виховання школярів. Предмет – педагогічні умови формування стійкого інтересу у юнаків 16-17 років до занять атлетичною гімнастикою. Мета – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити педагогічні умови формування у старшокласників інтересу до занять атлетичною гімнастикою. |
uk_UA |