Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бартун, Валерія
dc.date.accessioned 2019-11-05T17:32:54Z
dc.date.available 2019-11-05T17:32:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бартун В. Імідж ведучого : магістерська роб. : 061 Журналістика / Валерія Бартун. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2971
dc.description.abstract Актуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі конкурентної боротьби телевізійних медіа, теперішня тележурналістика потребує харизматичних та освічених кадрів, які зможуть забезпечити телеканалу позитивний імідж. Будь-яка телепрограма не обходиться без людини, яка висвітлює інформацію у ній або контролює комунікативний процес у студії під час запису. Зовнішні та внутрішні характеристики телеведучого – це ті якості, які є важливими у формуванні конкретного іміджу людини безпосередньо та телеканалу загалом. Застосування іміджевої стратегії медійного працівника на практиці за дослідженнями науковців є досить ефективним явищем у популяризації конкретного каналу. Мета дослідження полягає в тому, щоб розглянути та виокремити специфічні якості телевізійного іміджу, простежити закономірності популярності телеведучих на каналах розповсюдження інформації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Імідж ведучого uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу