Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кирилюк, Микола Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2019-11-07T20:01:29Z | |
dc.date.available | 2019-11-07T20:01:29Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Кирилюк М. О. Дидактичні засади оптимізації навчально-тренувального процесу в системі підготовки спортсменів: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Микола Олександрович Кирилюк. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2988 | |
dc.description.abstract | В умовах становлення демократичного суспільства в Україні особливої гостроти набувають питання розвитку особистості, підготовки її до активних форм життєдіяльності. Поряд із комунікативними, ціннісно-орієнтаційними та пізнавальними видами діяльності все більшої значущості набуває спортивна діяльність, за допомогою якої особистість прагне реалізувати себе, розкрити потенційні фізичні, психічні та духовні сили і можливості. Питання підготовки спортсменів привертають увагу широкої громадськості: учених, діячів культури, працівників освіти. Практичне вирішення цих завдань пов’язане з реалізацією комплексної програми соціально-економічного розвитку суспільства, залучення дітей та молоді до активних форм і способів фізичного загартування, досягнення спортивних результатів. В умовах сьогодення актуальність зазначеної проблеми зумовлена соціально-культурними, науково-педагогічними і організаційно-управлінськими факторами. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні та дослідно-експериментальній перевірці дидактичної концепції та умов оптимізації навчально - тренувального процесу в системі багаторічних занять спортом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Дидактичні засади оптимізації навчально-тренувального процесу в системі підготовки спортсменів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |