dc.contributor.author |
Майківський, Сергій Євгенович |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-07T21:05:08Z |
|
dc.date.available |
2019-11-07T21:05:08Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Майківський С. Є. Типологічний підхід до розвитку фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Сергій Євгенович Майківський. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2992 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність теми. Важливим у цілеспрямованому розвитку фізичних якостей є врахування сенситивних періодів. Аналіз наукової літератури свідчить про певні розбіжності у віці, впродовж якого фізичні якості хлопців на етапі 7-10 років відзначаються найбільшим приростом, тобто знаходяться в сенситивному періоді. З іншого боку, важливою умовою ефективності фізичного виховання в загальноосвітньому навчальному закладі є реалізація диференційованого й індивідуального підходів. Незаперечним є існування значних розбіжностей між індивідуальними і середньогруповими показниками фізичних якостей навіть в однаковій за статтю і віком групі учнів, що свідчить про необхідність пошуку інших ознак для їх поділу на відносно однорідні групи. Однією з ознак, що дозволяє комплексно враховувати значну кількість морфофункціональних (у тому числі рухових) та деяких інших характеристик є соматичний тип конституції індивіда. Мета дослідження – вивчити особливості розвитку фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку з урахуванням соматичного типу конституції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Типологічний підхід до розвитку фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |