Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Майківський, Сергій Євгенович | |
dc.date.accessioned | 2019-11-07T21:05:08Z | |
dc.date.available | 2019-11-07T21:05:08Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Майківський С. Є. Типологічний підхід до розвитку фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Сергій Євгенович Майківський. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2992 | |
dc.description.abstract | Актуальність теми. Важливим у цілеспрямованому розвитку фізичних якостей є врахування сенситивних періодів. Аналіз наукової літератури свідчить про певні розбіжності у віці, впродовж якого фізичні якості хлопців на етапі 7-10 років відзначаються найбільшим приростом, тобто знаходяться в сенситивному періоді. З іншого боку, важливою умовою ефективності фізичного виховання в загальноосвітньому навчальному закладі є реалізація диференційованого й індивідуального підходів. Незаперечним є існування значних розбіжностей між індивідуальними і середньогруповими показниками фізичних якостей навіть в однаковій за статтю і віком групі учнів, що свідчить про необхідність пошуку інших ознак для їх поділу на відносно однорідні групи. Однією з ознак, що дозволяє комплексно враховувати значну кількість морфофункціональних (у тому числі рухових) та деяких інших характеристик є соматичний тип конституції індивіда. Мета дослідження – вивчити особливості розвитку фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку з урахуванням соматичного типу конституції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Типологічний підхід до розвитку фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |