ElarK-PNU

Типологічний підхід до розвитку фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Майківський, Сергій Євгенович
dc.date.accessioned 2019-11-07T21:05:08Z
dc.date.available 2019-11-07T21:05:08Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Майківський С. Є. Типологічний підхід до розвитку фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Сергій Євгенович Майківський. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2992
dc.description.abstract Актуальність теми. Важливим у цілеспрямованому розвитку фізичних якостей є врахування сенситивних періодів. Аналіз наукової літератури свідчить про певні розбіжності у віці, впродовж якого фізичні якості хлопців на етапі 7-10 років відзначаються найбільшим приростом, тобто знаходяться в сенситивному періоді. З іншого боку, важливою умовою ефективності фізичного виховання в загальноосвітньому навчальному закладі є реалізація диференційованого й індивідуального підходів. Незаперечним є існування значних розбіжностей між індивідуальними і середньогруповими показниками фізичних якостей навіть в однаковій за статтю і віком групі учнів, що свідчить про необхідність пошуку інших ознак для їх поділу на відносно однорідні групи. Однією з ознак, що дозволяє комплексно враховувати значну кількість морфофункціональних (у тому числі рухових) та деяких інших характеристик є соматичний тип конституції індивіда. Мета дослідження – вивчити особливості розвитку фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку з урахуванням соматичного типу конституції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Типологічний підхід до розвитку фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу