Репозиторий Dspace

Статево-вікові особливості фізичного розвитку школярів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кушнір, Любомир Васильович
dc.date.accessioned 2019-11-11T17:35:35Z
dc.date.available 2019-11-11T17:35:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кушнір Л. В. Статево-вікові особливості фізичного розвитку школярів: магістерська роб.: 014.11 Середня освіта (Фізична культура) / Любомир Васильович Кушнір. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3013
dc.description.abstract Специфіка шкільного навчання, що зумовлена сукупним впливом фізичного, емоційного, комунікативного, розумового навантаження, висуває складні вимоги до особистості дитини та до її адаптивних реакцій. Адаптація організму до впливу неадекватних факторів середовища відбувається шляхом мобілізації і витрат функціональних резервів. В умовах обмеженості адаптаційних резервів, притаманних підростаючому організму, будь-яке збільшення навантаження, розумового чи фізичного, можна розглядати як стресорну дію, що має тривалий і стійкий характер. Це призводить до зниження адаптаційних резервів, виникнення ситуації неузгодженості механізмів регуляцій вегетативних функцій; життєдіяльність здійснюється в режимі нестійкої адаптації, яка проявляється у дітей у вигляді погіршення працездатності, підвищеної втомлюваності і зниження стійкості до несприятливих факторів впливу. Не дивлячись на те, що умови школи та навчальні навантаження далекі від екстремальних, процес адаптації до цих мікросоціальних умов має нерідко характер вираженої стресової реакції. Найбільша напруга механізмів адаптації у дітей спостерігається на початковому етапі навчання у школі, коли змінюється рівень соціалізації дитини і збільшується об’єм інформаційного навантаження. Мета дослідження – оцінити фізичний розвиток молодших школярів та дослідити адаптаційний аспект стану здоров’я школярів на початковому етапі навчання. Об’єкт дослідження – здоров’я дітей молодшого шкільного віку.Предмет дослідження – морфофункціональні показники фізичного розвитку молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Статево-вікові особливості фізичного розвитку школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись