Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сівак, Євген Вадимович | |
dc.date.accessioned | 2019-11-15T07:46:37Z | |
dc.date.available | 2019-11-15T07:46:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сівак Є. В. Адаптивна фізична культура у роботі з дітьми, що мають порушення у стані здоров’я: магістерська роб.: 014.11 Середня освіта (Фізична культура) / Євген Вадимович Сівак. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3049 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження: визначити особливості морфофункціонального розвитку дітей з вадами зору та вивчити взаємозв’язок між ураженням зорового аналізатора та відхиленнями фізичного розвитку у слабкозорих дітей молодшого шкільного віку, що навчаються в спеціальній школі- інтернаті. Завдання дослідження: висвітлити сучасні погляди щодо реалізації права дітей з особливостями психофізичного розвитку на охорону здоров'я у педагогічному аспекті; висвітлити проблеми та шляхи вирішення організації медичної допомоги та медико-соціальної реабілітації сліпим та слабкозорим дітям; розкрити завдання і засоби адаптивного фізичного виховання школярів із порушеннями зору; дослідити особливості фізичного розвитку молодших школярів з порушенням зору; вивчити особливості та значення проведення занять з ЛФК зі слабозорими дітьми молодшого шкільного віку. Об'єкт дослідження - процес психофізичного розвитку учнів молодших школярів з вадами зору. Предмет дослідження – адаптивне фізичне виховання та фізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зорового аналізатору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Адаптивна фізична культура у роботі з дітьми, що мають порушення у стані здоров'я | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |