Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ямський, Артьом Олегович | |
dc.date.accessioned | 2019-11-16T07:47:22Z | |
dc.date.available | 2019-11-16T07:47:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ямський А. О. Мотивація до занять фізичною культурою і спортом школярів 5-11 класів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (фізична культура) / Артьом Олегович Ямський. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3051 | |
dc.description.abstract | Перспективи гуманізації суспільства можна визначити, аналізуючи законодавчі документи, що приймаються державою щодо фізичного виховання населення. Пріоритети особистості в суспільстві декларуються не тільки її правами, але й конкретними державними реформами, спрямованими на задоволення потреб та інтересів людини, її розвитку та удосконалення, благополуччя та розквіту суспільства в цілому. За останні роки обсяг навчального навантаження учнів загальноосвітніх шкіл зріс настільки, що викликані цим малорухливість, обмеження м’язових зусиль стають причиною захворювань різних систем організму. За період навчання у школі від першого до одинадцятого класу кількість хворих дітей зростає у 2-3 рази, а кількість дітей, які мають порушення постави, досягає 80-90% від загальної кількості школярів. Протидією негативним наслідкам обмеження рухового режиму дітей та підлітків є фізична культура і спорт, які можуть бути важливим чинником збереження і зміцнення здоров’я, всебічного розвитку, покращення працездатності та зниження втомлюваності, підвищення опірності організму до різних захворювань у період навчання. Специфіка фізичного виховання полягає в тому, що усвідомлена інформація стає мотивованим спонуканням до виконання фізичних вправ, використання природних чинників і формування такого способу життя, який сприятиме досягненню особистих і суспільних цілей. Критерієм ефективності цього процесу повинен бути рівень здоров’я дітей і підлітків, рівень фізичної працездатності і соціальної дієздатності. Мета дослідження – обґрунтувати та розробити методичні рекомендації для підвищення мотивації школярів до фізичного самовдосконалення як у системі організованих, так і самостійних занять фізичною культурою і спортом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Мотивація до занять фізичною культурою і спортом школярів 5-11 класів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |