ElarK-PNU

Мотивація до занять фізичною культурою і спортом школярів 5-11 класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ямський, Артьом Олегович
dc.date.accessioned 2019-11-16T07:47:22Z
dc.date.available 2019-11-16T07:47:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ямський А. О. Мотивація до занять фізичною культурою і спортом школярів 5-11 класів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (фізична культура) / Артьом Олегович Ямський. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3051
dc.description.abstract Перспективи гуманізації суспільства можна визначити, аналізуючи законодавчі документи, що приймаються державою щодо фізичного виховання населення. Пріоритети особистості в суспільстві декларуються не тільки її правами, але й конкретними державними реформами, спрямованими на задоволення потреб та інтересів людини, її розвитку та удосконалення, благополуччя та розквіту суспільства в цілому. За останні роки обсяг навчального навантаження учнів загальноосвітніх шкіл зріс настільки, що викликані цим малорухливість, обмеження м’язових зусиль стають причиною захворювань різних систем організму. За період навчання у школі від першого до одинадцятого класу кількість хворих дітей зростає у 2-3 рази, а кількість дітей, які мають порушення постави, досягає 80-90% від загальної кількості школярів. Протидією негативним наслідкам обмеження рухового режиму дітей та підлітків є фізична культура і спорт, які можуть бути важливим чинником збереження і зміцнення здоров’я, всебічного розвитку, покращення працездатності та зниження втомлюваності, підвищення опірності організму до різних захворювань у період навчання. Специфіка фізичного виховання полягає в тому, що усвідомлена інформація стає мотивованим спонуканням до виконання фізичних вправ, використання природних чинників і формування такого способу життя, який сприятиме досягненню особистих і суспільних цілей. Критерієм ефективності цього процесу повинен бути рівень здоров’я дітей і підлітків, рівень фізичної працездатності і соціальної дієздатності. Мета дослідження – обґрунтувати та розробити методичні рекомендації для підвищення мотивації школярів до фізичного самовдосконалення як у системі організованих, так і самостійних занять фізичною культурою і спортом. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Мотивація до занять фізичною культурою і спортом школярів 5-11 класів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу