Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лісовий, Дмитро Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2019-11-16T09:27:37Z | |
dc.date.available | 2019-11-16T09:27:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Лісовий Д. О. Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів: магістерська роб.: 014.11 Середня освіта (Фізична культура) / Дмитро Олександрович Лісовий. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3058 | |
dc.description.abstract | Актуальною проблемою сучасної педагогічної науки є пошук нових моделей організації освітньо-виховного процесу в школі, спрямованих на гуманізацію навчання та активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів, що забезпечить інтенсивне оволодіння комплексом знань, умінь і навичок та сприятиме гармонійному розвитку особистості. Такою моделлю є особистісно зорієнтований педагогічний процес, який базується на гуманістичних напрямах філософії, психології та педагогіки і передбачає сприйняття кожного вихованця як унікальної особистості, як суб’єкта навчально-виховного процесу. Інтенсифікація навчально-виховного процесу, погіршення екологічних та економічних умов життя вимагають від організму школяра, особливо в період навчання у початкових класах, специфічної адаптації до статичного компоненту, пов’язаного з розумовим і фізичним навантаженням. Актуальність проблеми зумовила тему дослідження «Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів». Мета дослідження. Теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити ефективність впровадження особистісно зорієнтованого підходу у фізичне виховання молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |