Репозиторий Dspace

Формування соціальної рефлексії майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: теоретико-методологічний аспект

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Опалюк, Тетяна Леонідівна
dc.date.accessioned 2020-02-26T09:15:12Z
dc.date.available 2020-02-26T09:15:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Опалюк Т. Л. Формування соціальної рефлексії майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: теоретико-методологічний аспект : монографія / Т. Л. Опалюк. – К. : Педагогічна думка, 2018. – 296 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-644-485-4
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3405
dc.description.abstract Монографію присвячено аналізу й обґрунтуванню теоретико-методологічних засад формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. З позицій компетентнісного як провідного та за урахування положень сукупності супідрядних методологічних підходів набувають визначення й конкретизації об’єкт, предмет, цілі й завдання, принципи, форми, методи, прийоми та засоби формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя. Визначено зміст і сутність провідного досліджуваного дидактичного феномену, який трактується як вияв соціально-рефлексійної компетентності як інтегральної єдності розвитку соціальної та рефлексійної компетентностей під час реалізації потенційно можливих видів професійно-педагогічної діяльності, що стосується здатності та готовності сприймати соціум, усвідомлювати свою перетворювальну роль у ньому через суб’єкт-суб’єктну взаємодію з учнями й іншими учасниками освітнього процесу, а також ефективно на циклічно-рефлексійній основі константно її вдосконалювати. Запропоновано авторське бачення реалізації компетентнісно орієнтованої парадигми здійснення цілеспрямованого формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Педагогічна думка uk_UA
dc.title Формування соціальної рефлексії майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: теоретико-методологічний аспект uk_UA
dc.type Book en
dc.identifier.udc 378.011.3-051:159.955.4(081)


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись