Репозиторий Dspace

Організація роботи асистента вчителя інклюзивного класу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Миронова, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned 2020-05-27T09:16:17Z
dc.date.available 2020-05-27T09:16:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Миронова С.П., Олійник Т.Г. Організація роботи асистента вчителя інклюзивного класу / С.П.Миронова, Т.Г.Олійник // Заступник директора школи. – 2016. - № 6. – С. 34-54. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3561
dc.description.abstract Найбільше запитань у членів команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливостями психофізичного розвитку (далі - ОПФР) викликає діяльність асистента вчителя інклюзивного класу. Це не дивно, адже така посада до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів введена відносно нещодавно (у 2010 р.), немає достатньо напрацювань щодо діяльності такої особи, та й нормативна база МОН у цьому плані не містить відповідей на всі питання та проблемні ситуації. Спробуємо надати окремі роз’яснення, пропозиції на основі власного досвіду та аналізу діяльності інклюзивних закладів міста Кам’янця-Подільського. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries 6;
dc.title Організація роботи асистента вчителя інклюзивного класу uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись