Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Миронова, Світлана Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-27T09:16:17Z | |
dc.date.available | 2020-05-27T09:16:17Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Миронова С.П., Олійник Т.Г. Організація роботи асистента вчителя інклюзивного класу / С.П.Миронова, Т.Г.Олійник // Заступник директора школи. – 2016. - № 6. – С. 34-54. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3561 | |
dc.description.abstract | Найбільше запитань у членів команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливостями психофізичного розвитку (далі - ОПФР) викликає діяльність асистента вчителя інклюзивного класу. Це не дивно, адже така посада до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів введена відносно нещодавно (у 2010 р.), немає достатньо напрацювань щодо діяльності такої особи, та й нормативна база МОН у цьому плані не містить відповідей на всі питання та проблемні ситуації. Спробуємо надати окремі роз’яснення, пропозиції на основі власного досвіду та аналізу діяльності інклюзивних закладів міста Кам’янця-Подільського. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 6; | |
dc.title | Організація роботи асистента вчителя інклюзивного класу | uk_UA |
dc.type | Article | en |