ElarK-PNU

Практичний підхід до формування партнерської взаємодії фахівців у закладах інклюзивної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миронова, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned 2020-05-27T17:55:26Z
dc.date.available 2020-05-27T17:55:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Миронова С. П. Практичний підхід до формування партнерської взаємодії фахівців у закладах інклюзивної освіти / С. П. Миронова // Інтеграція науки і практики в умовах модернізації корекційної освіти України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю / Збірник наукових праць. – Херсон: Вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2018. – С. 106-109. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3576
dc.description.abstract Інклюзивна освіта передбачає психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами командою фахівців. На вагомості взаємодії всіх суб’єктів інклюзії наголошують і нормативно-правові акти (Накази та листи МОН, розпорядження Кабміну стосовно організації інклюзивного навчання тощо), і теоретичні та практичні дослідження означеної проблеми (В.Бондар, І.Демченко, А.Колупаєва, І.Кузава, І.Луценко, М.Матвєєва, С.Миронова, В.Синьов, О.Смотрова, Д.Шульженко та ін.). Практикою інклюзивної освіти доведено, що ефективність психолого-педагогічного супроводу, рівень освіти і соціалізації дитини з ООП напряму залежить від командної взаємодії фахівців. Актуальність проблеми і обумовила мету нашого дослідження: визначити шляхи формування партнерської взаємодії членів команди супроводу в закладі з інклюзивним навчанням. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вид-во ФОП Вишемирський В.С. uk_UA
dc.title Практичний підхід до формування партнерської взаємодії фахівців у закладах інклюзивної освіти uk_UA
dc.type Article en
dc.identifier.udc 371.1:37.013


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу