Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Миронова, Світлана Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-27T17:55:26Z | |
dc.date.available | 2020-05-27T17:55:26Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Миронова С. П. Практичний підхід до формування партнерської взаємодії фахівців у закладах інклюзивної освіти / С. П. Миронова // Інтеграція науки і практики в умовах модернізації корекційної освіти України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю / Збірник наукових праць. – Херсон: Вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2018. – С. 106-109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3576 | |
dc.description.abstract | Інклюзивна освіта передбачає психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами командою фахівців. На вагомості взаємодії всіх суб’єктів інклюзії наголошують і нормативно-правові акти (Накази та листи МОН, розпорядження Кабміну стосовно організації інклюзивного навчання тощо), і теоретичні та практичні дослідження означеної проблеми (В.Бондар, І.Демченко, А.Колупаєва, І.Кузава, І.Луценко, М.Матвєєва, С.Миронова, В.Синьов, О.Смотрова, Д.Шульженко та ін.). Практикою інклюзивної освіти доведено, що ефективність психолого-педагогічного супроводу, рівень освіти і соціалізації дитини з ООП напряму залежить від командної взаємодії фахівців. Актуальність проблеми і обумовила мету нашого дослідження: визначити шляхи формування партнерської взаємодії членів команди супроводу в закладі з інклюзивним навчанням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во ФОП Вишемирський В.С. | uk_UA |
dc.title | Практичний підхід до формування партнерської взаємодії фахівців у закладах інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 371.1:37.013 |