ElarK-PNU

Співвідношення понять стресу, травматичного стресу та посттравматичного стресового розладу у медичній та психолого-педагогічній теорії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марціновська, Ірина Петрівна
dc.date.accessioned 2020-12-15T12:18:46Z
dc.date.available 2020-12-15T12:18:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Марціновська І. П. Співвідношення понять стресу, травматичного стресу та посттравматичного стресового розладу у медичній та психолого-педагогічній теорії / І. П. Марціновська // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2017. - № 14. - С. 223-227. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3729
dc.description.abstract Метою нашого дослідження є особливості психофізіології, поведінки дітей та підлітків з особливими потребами, що виявилися внутрішніми переселенцями та свідками військових подій. Діагностика та психолого-педагогічна допомога школярам, що мають посттравматичний стресовий розлад в результаті згаданих травматичних факторів. Мета ж даної статті – у системному аналізі розуміння природи стресу, травматичного стресу та посттравматичного стресового розладу, а також їх симптоматики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Вид-во ХІСТ uk_UA
dc.relation.ispartofseries 14;
dc.title Співвідношення понять стресу, травматичного стресу та посттравматичного стресового розладу у медичній та психолого-педагогічній теорії uk_UA
dc.type Article en
dc.identifier.udc 371.78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу