dc.contributor.author |
Буйняк, Мар’яна Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-22T12:07:04Z |
|
dc.date.available |
2020-12-22T12:07:04Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Збірник наукових праць молодих вчених Кам`янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019. – Вип. 10 – С. 44-45. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3767 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито мету, завдання, принципи та послідовність проведення психолого-педагогічного вивчення дітей раннього віку з особливими освітніми потребами. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article reveals the purpose, tasks, principles and sequence of realization of psychological and pedagogical study of children of early age with special educational needs. |
en |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
10; |
|
dc.subject |
психолого-педагогічне вивчення |
uk_UA |
dc.subject |
ранній вік |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
psychological and pedagogical study |
en |
dc.subject |
early age |
en |
dc.subject |
children with special educational needs |
en |
dc.title |
До проблеми психолого-педагогічного вивчення дітей раннього віку з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |
dc.identifier.udc |
364:613 |
|