Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Буйняк, Мар’яна Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T12:07:04Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T12:07:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць молодих вчених Кам`янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019. – Вип. 10 – С. 44-45. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3767 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито мету, завдання, принципи та послідовність проведення психолого-педагогічного вивчення дітей раннього віку з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article reveals the purpose, tasks, principles and sequence of realization of psychological and pedagogical study of children of early age with special educational needs. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 10; | |
dc.subject | психолого-педагогічне вивчення | uk_UA |
dc.subject | ранній вік | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | psychological and pedagogical study | en |
dc.subject | early age | en |
dc.subject | children with special educational needs | en |
dc.title | До проблеми психолого-педагогічного вивчення дітей раннього віку з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 364:613 |