ElarK-PNU

До проблеми психолого-педагогічного вивчення дітей раннього віку з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буйняк, Мар’яна Геннадіївна
dc.date.accessioned 2020-12-22T12:07:04Z
dc.date.available 2020-12-22T12:07:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Збірник наукових праць молодих вчених Кам`янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019. – Вип. 10 – С. 44-45. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3767
dc.description.abstract У статті розкрито мету, завдання, принципи та послідовність проведення психолого-педагогічного вивчення дітей раннього віку з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.description.abstract The article reveals the purpose, tasks, principles and sequence of realization of psychological and pedagogical study of children of early age with special educational needs. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.relation.ispartofseries 10;
dc.subject психолого-педагогічне вивчення uk_UA
dc.subject ранній вік uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject psychological and pedagogical study en
dc.subject early age en
dc.subject children with special educational needs en
dc.title До проблеми психолого-педагогічного вивчення дітей раннього віку з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Article en
dc.identifier.udc 364:613


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу