ElarK-PNU

Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миронова, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned 2020-12-23T12:29:49Z
dc.date.available 2020-12-23T12:29:49Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Миронова С. П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах : навчально-методичний посібник / Світлана Петрівна Миронова. – Тернопіль: Астон, 2020. – 176 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-308-801-3
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/3787
dc.description.abstract Навчально-методичний посібник розкриває підходи Нової української школи до організації освітнього процесу в інклюзивних класах. У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової Нової української школи; практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі; питання змістового та методичного забезпечення інклюзивного навчання в початковій школі. Навчально-методичний посібник адресований слухачам курсів підвищення кваліфікації, педагогам і психологам інклюзивних закладів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Астон uk_UA
dc.title Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах uk_UA
dc.type Book en
dc.identifier.udc 373.3-056.2/.3(477)”20”(075)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу