ElarK-PNU

Особливості застосування особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старших класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зайшлюк, Ярина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-11T11:35:25Z
dc.date.available 2021-01-11T11:35:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Зайшлюк Я. О. Особливості застосування особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старших класах: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Ярина Олександрівна Зайшлюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3877
dc.description.abstract Важливим успіхом вивчення німецької мови є розуміння того, що мова найкраще засвоюється тоді, коли учням пропонується індивідуальна методична увага й участь, які ґрунтуються на аналізі особистісних навчальних потреб і відповідальності, забезпечення навчального процесу видами та типами діяльності, що сприяють використанню мови. Основною метою навчання німецької мови є формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, а також використання сучасних методів та технологій навчання. Тому вважаємо тему нашого дослідження актуальною для методики викладання німецької мови у старшій школі.Метою роботи є виявити можливості використання особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старшій школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості застосування особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старших класах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу